Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2008 20:02 - Мъжете и
Автор: rotazia Категория: Тя и той   
Прочетен: 4060 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 16.12.2008 11:44


Матракът ""Тед"" , мъжът удобен ,
поезия е в скучната и проза ,
със дъх на грешни спомени ,
от сънища във розово...

А другият и мъж , Мъркони ,
на страж лежи в постелята и ,
и мъркайки , шепти доволен ,
че я обича и в неделя !

Ах , душът ,този садомазо мъж,
с развинтена фантазия ,
изгарял тялото и неведнъж
със сбъднати желания ,
я ""пуща""пак на своя брат,халата,
на тихата му мека топлина ,
да я докосва с пръсти , тъй познати,
преди балсамът с вещата ръка ,
да обладае кожата и , да я сгрее ,
да стигне чак до глезена и малката
пета , кръвта и пак да подивее ,
от допира със любовта му...

И най-накрая менторът жесток ,
кантарът-модератор ще я качи
внимателно и тихо върху себе си
да и даде поредния урок

как още по-намахано да крачи
по пътя свой и чист и нов !!!
Какво тук някакви субекти значат ,
когато става дума за любов ?!



Тагове:   мъжете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - На верните и мъже , с любов !
15.12.2008 21:07
На верните и мъже , с любов !
цитирай
2. basta - интересна представа за любовта...
16.12.2008 12:00
интересна представа за любовта-малко не можах да схвана, но имаш чувство за хумор и дарба за поезия-определено!
според мен любовта е нещо доста по-различно, ама няма да спорим сега, де :))))))))))))))))))))))))

поздрави за теб
и усмихнат ден
желая ти сега
и от Слънце озарен!
цитирай
3. rotazia - Баста ,шегуваш ли се?
16.12.2008 13:11
Tова да е моята представа за любовта ???
О ,Господи , тук не става дума за любов , а за живота , а той освен всичко друго , е едно забавление ! Нека се посмеем малко ! А аз много обичам иронията , особено самоиронията ! Ако знаеш как се забавлявам като се самонадсмивам !!!
Хайде , весел следобед на моите хора тук !
цитирай
4. basta - сори, аз така го разбрах, като твоя ...
16.12.2008 14:16
сори, аз така го разбрах, като твоя представа...
знаеш ли какво съм установила-това, което живее вътре в нас-него изразяваме и с думите си. то няма и какво друго да изразим..освен вътрешностите си, образно казано де!
лично аз не си падам по иронията, честно казано, гледам сериозно на живота и на всичко, може би нямам чувство за хумор.
поздрави!
цитирай
5. basta - :)))))))))))))))))))))))
16.12.2008 16:13
абсолютно съм съгласна!
и аз съм за общуването :) и за училището, определено!

пак една песничка пак от мен, на любимата ми група...и хубава вечер!

http://www.youtube.com/watch?v=U0GiwXE6JH8&feature=related

цитирай
6. анонимен - Тук сме събрани от скука
16.12.2008 17:29
Някои намират в интригата забавление в кражбата и дразненето на такива, като мен и си го получават.Защото Господ бави ,но не забравя.
Колкото до писането по поръчка........кой както може така пише. И аз имам стихчета -поръчкови, само дето не ги продавам. Може и никой да не ги купи, но аз по принцип душата си не продавам.Затова си ги крадват.... И в книжка да ги туря, а кои ли ,като имам над хиляда, пак ще ме крадват.То си е професия това, чалъм...
В интернета не знаеш с кой общуваш, тогава какъв е смисъла?

http://sekirata.blog.bg/viewpost.php?id=7308
цитирай
7. rotazia - sekira ,
16.12.2008 17:38
Имах впредвид , че може да се пише за споделено преживяване , а не само за свое . Иначе пак си права , тук сме да си общуваме , я заради скуката , я заради самотността ни , и няма лошо !
цитирай
8. rotazia - Basta, а какво ще кажеш за всички, ...
16.12.2008 18:38
Basta , а какво ще кажеш за всички , които пишат по поръчка , докато си вадят хляба ? Винаги мога да изразя кавото си поискам и никак не е задължително да е мое като преживяване , като спомен , като усещане .Просто винаги разменям местата , ролите .Така опознавам и себе си . А това да имаш чувство за хумор си е дар Божи , аз го имам и съм благодарна на Всевишния за него ! ! Весели се повече , бе , момиче !
цитирай
9. basta - ще стараем! :))))))))))))))...
16.12.2008 18:53
ще стараем!
:))))))))))))))))))))
макар че все пак предпочитам сериозността. не че не се веселя, но този вид хумор, свързан с иронията, не ми е особено познат.
просто са ми други "настройките"..веселя се така, какт осе веселят децата....а те не познават иронията, при тях всичко е в чист вид-и любовта, и радостта...въобще живота...

а, виж за тези, дето пишат по поръчка, не знам...
допускам, че и те "прекарват" всичко през себе си и своите възприятия...как би могъл някой да играе роля, сиреч да не бъде себе си, а някой друг...е аз не мога, ама може би някой да може, де факто всичко е възможно, знам ли...
но едно знам-"това, което изпълва сърцето...от него говорят и устните"...цитат по памет...
та с други думи-каквото ти е на сърцето, това ти е и на устата. за мен това е истината.
цитирай
10. rotazia - Мила basta ,тук сме се събрали да си пишем, да се ...
16.12.2008 19:00
Тук сме се събрали да си пишем , да се четем , да си общуваме , и да сме толерантни . И сме такива ! Просто се обменяме , моя дядо казваше , детенце мило , ходенето е училище ! ''Ходенето'' му означаваше общуване !
цитирай
11. troha - Литературата е и фикция.
16.12.2008 22:36
Художественото не предава факта едно към едно. Затова е важно изразеното отношение към факта. То лигитимира автора. Така че в случая ироничният и самоироничен тон сам по себе си говори много добре за теб, rotazia. Внушението разбужда настроението и дава храна на мозъка...
цитирай
12. rotazia - Точно така, Трошице, толкова често ...
16.12.2008 23:48
Точно така , Трошице , толкова често целия живот е фикция ...Но , това не ни дава право да му се дадем , нали ? Понякога гмуркането в дълбоките води води до досада от поредното прозрение...и на помощ идва смехът ! Излива се като внезапен дъжд , разхлажда , измива съмнения и угризения , и пълни листите с глупости , такива едни смешни !
цитирай
13. troha - Ами да!
17.12.2008 16:47
И на мене често ми се говорят глупости. Глупостта, когато не е вродена, си е жива автотерапия...
цитирай
14. rotazia - A когато толерантността е вродена ...
17.12.2008 18:29
A когато толерантността е вродена пък , тогава няма никакви проблеми в общуването .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rotazia
Категория: Тя и той
Прочетен: 410678
Постинги: 134
Коментари: 542
Гласове: 6394
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол