Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2009 15:41 - Цикъл''Тя'' Избранницата
Автор: rotazia Категория: Тя и той   
Прочетен: 1943 Коментари: 7 Гласове:
0



Мъжете трябва много да внимават,
когато ги пресрещне задомяване !
Дори и на бащата да прилича
по някаква случайност туй момиче ,
женихът да погледне първо майката !!!
Да няма после мъжки рев и вайкане !

Бетонът кръгла нула е в сравнение ,
с червеното , бълбукащо във вените ,
за двете най-убийствената спойка !
Не са виновни те , а древни гени !

През четвърт век дистанция във времето ,
предписана кръвта им става бреме...
за някой мъж  ,със привкус на циничност ,
и го превъръща в малка жертва
на Вселенската цикличност !
 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basta - мъжки рев значи? :)))))) има ли ...
19.01.2009 16:27
мъжки рев значи? :))))))
има ли такова чудо?:)))):):):))
нали жените сме уж ревли, е, някои, аз в минало време - да :))))
поздрави!
а иначе вярвам, че всеки човек е уникален и индивидуален....макар че наистина има и доза гени, които си казват думата...но най-вече залагам на индивидуалността.
има майки и дъщери, които въобще не би разпознала, че имат някаква роднинска връзка , толкова са далече една от друга, толкова различни...
а мъжете наистина трябва внимателно да избират по вкуса си, но за тази цел трябва първо добре да опознаят избраницата си, да няма после изненади...
:))):)
цитирай
2. rotazia - Бастичке , права си !
19.01.2009 17:05
Зад всяка моя история се крие по някой реален персонаж ! Тези мои, леко подредени размисли касаят една такава двойка и тяхната жертва !
И всеки , който чете това стиховце ,да не го приеме лично , ако и да се усети участник в подобен ''любовен'' триъгълник ! Все пак и аз съм дъщеря ма майка си !
Наскоро четох , че щастието в 90% зависело от това ''пресрещане'' , хаха !
цитирай
3. basta - ами да, голяма каша може да се пол...
19.01.2009 20:48
ами да, голяма каша може да се получи, когато хората не са наясно със себе си, със собствените си конфигурации, че и тези на близките си...
и тогава не могат да осъществят намеренията си, любовта де, най-вече любовта...
виж колко хаос има в отношенията...
а хем това, което е най-желано, най-трудо се достига...пак любовта имам предвид, естествено...
хайде стига съм философствала, време е и аз да сътворя нещо :)))
лека нощ!
цитирай
4. rotazia - А когато в редките случаи има хар...
19.01.2009 21:05
А когато в редките случаи има хармония , то тя възбужда всички лоши енергии около себе си , и има ужасни резултати понякога..., но за тези гадории не ми се говори , basta !
цитирай
5. basta - на мен не ми се е случвало това за л...
20.01.2009 10:18
на мен не ми се е случвало това за лошите енергии, аз всъщност живея доста изолирано от света :))))
добре ми е така, направо си е привилегия!
пак една песничка за разведряване ще дам:

http://www.youtube.com/watch?v=CVikUudjqaA&feature=related

и хубав ден, тук е пролет!!!
цитирай
6. rotazia - Стискай си палците, баста, и си к...
20.01.2009 10:35
Стискай си палците , баста , и си казвай , да не чуе рогатия , мила !
цитирай
7. ngc7293 - хм...
06.02.2009 14:55
"...аз всъщност живея доста изолирано от света :))))
добре ми е така, направо си е привилегия!"

Наистина ли?

Не, не питам дали да живееш изолирано от света е привилегия. Питам дали наистина живееш изолирано от света :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rotazia
Категория: Тя и той
Прочетен: 410656
Постинги: 134
Коментари: 542
Гласове: 6394
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол